Visie
Simpel, helder en efficient..
Dat zijn de basiskenmerken voor een duidelijke communicatie.
Geen ingewikkelde Flash-menustructuren. Geen storende bewegende beelden en
altijd lastige pop-up vensters. Toepassingen moeten helder en simpel zijn. Goed
inspelen op de markt en gebruik maken van de de nieuwste technieken is van
groot belang om een concept te laten slagen. Dit wil echter niet altijd zeggen
dat er gebruik gemaakt moet worden van allerlei toeters en bellen, eenvoud
siert vaak des te meer...Wij geloven in de combinatie van communicatieve
creativiteit en technische realisatie. Idar Creative Communication is
dan ook enerzijds een creatief bureau, en anderzijds een technisch development
bedrijf.
De consument gebruikt steeds vaker het Internet alvorens een product aan te
schaffen of een bezoek te brengen aan uw bedrijf. Het bedrijf en/of product
goed profileren op het Internet is dus van wezenlijk belang. Een website hoeft
niet veel te kunnen, als de gebruikte elementen en toepassingen maar in balans
staan met de boodschap die het wil uitdragen.
Creativiteit is bedoeld om een exclusief en innovatief kenmerk naar buiten te
kunnen brengen. Een goed creatief concept kan ondersteunend werken of een
toegevoegde waarde zijn voor de boodschap die een bedrijf wil overbrengen. Dit
kan in de vorm van een zakelijke huisstijl, website, een poster voor de
aankondiging van een event, online reclame, mailings of simpelweg een
Internetactie waardoor uw klanten of potentiële klanten regelmatig uw site
zullen blijven bezoeken. Met als uiteindelijke doel positieve klanten te
genereren en/of te behouden.
"Klanten vinden het fijn
om te weten wat ze krijgen."